全網搵車訂閱登記
搵車訂閱功能適合搵車和換車的用戶,方便尋找熱門車、經典車、古董車及冷門車。用戶成功登記車盤資料,BuyCar會幫手每日到香港各大二手網站搜尋,包括28car、Facebook、Carousell及BuyCar.hk等網站,免卻用戶搵車的時間。當有符合條件的車盤上架,BuyCar會以SMS或Email通知。
即刻登記訂閱
有何優勢?
慳時慳力
  • 用戶不用每日上網人手搵車,BuyCar根據用戶的條件,每日自動搵車,當有符合條件的車會即時發俾用戶。
多個網站同時搵
  • 每日不同二手車網站都有新車上架,BuyCar搵車網站非常全面,包括buycar、28Car、Facebook、Carousell等熱門網站,比人手搵車更加全面,不會遺漏任何機會。
第一時間通知
  • BuyCar每日尋找不同網站最新上架車盤,第一時間通知用戶,快人一步獲取車盤資訊。
節制通知免煩擾
  • 用戶可以選擇SMS或者Email通知,每日只會接收一次通知,方便用戶集中查看,避免反復通知造成煩擾。
方便查看和聯絡
  • 通知頁面按照更新車價格從低到高排序,亦可直接導向車盤頁面,方便用戶查看車盤信息和聯絡車主。
訂閱流程
1心儀車盤
2登記訂閱
3系統每日全網搜尋
4合適車盤通知客人
實際案例
如果用戶需要尋找車輛型號:AE86
realCar
以某網站的賣車庫為參考,網站出現此車的時間分別為2022年1月、2021年12月和10月。如果用戶用了BuyCar訂閱功能,如果出現此車會第一時間通知用戶,節省用戶每天搵車的時間
www.xxxxx.hk
豐田AE86$238,000更新時間:2022年01月09日 19:30
豐田AE86$238,000更新時間:2022年01月09日 19:30
豐田AE86$238,000更新時間:2022年01月09日 19:30
常見問題
用戶使用平台的搵車訂閱服務是否免費?
是,完全免費。
搵車訂閱的有效期??
訂閱功能的時間有效期為0個月,0個月後自動取消訂閱功能。用戶如有需要,可以重新訂閱。
搵車訂閱最多可以同時搵幾部車?
一個用戶最多可以同時有0個訂閱。如果取消訂閱,可以重新訂閱搵其他車款
如果不需要,如何終止通知?
如果用戶不希望收到通知,可隨時到訂閱管理頁面或者每日通知頁面取消訂閱。
如何查看每天最新通知?
用戶可選擇SMS或EMAIL方式接收每日最新通知,也可進入BuyCar菜單的「訂閱管理」中查看
為何選擇了郵件通知,但是一直收不到郵件?
BuyCar是通過第三方的EDM服務商發送郵件,不排除用戶郵箱自動將通知郵件分類到垃圾郵件,用戶可以查看所有郵件而獲取通知。
即刻登記訂閱